sobota, 28 września 2013

Paw dla Rafała!

Właśnie teraz można pomóc kupując obraz wykonany przeze mnie w pracowni Mala Ceramika. Wymiary 32x64, oprawiony w srebrną ramę, wykonany techniką Raku, unikat!

"Mam na imię Rafał, mam 31 lat i zdiagnozowaną postępującą, nieuleczalną i śmiertelną chorobę układu nerwowego zwaną: stwardnienie zanikowe boczne (SLA/ALS) - dokumentacja medyczna - KLIK. Mimo, że od pierwszych objawów minął zaledwie rok, w chwili obecnej mam osłabione wszystkie mięśnie i na tyle poważne problemy z chodzeniem, że właściwie nie wychodzę na dwór bez asysty. Nie będę się użalać nad swoim losem - nie mam tego w genach. W genach jednak - prócz rodzinnego SLA (mój ojciec zmarł na SLA w wieku 44 lat) - mam siłę i wolę walki, dzięki której zamierzam walczyć o to, co kocham najbardziej - życie."

źródło:  http://www.wbrewsla.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz